الثلاثاء، 2 نوفمبر 2010

حياة حب



أنا
الأوركيدة التي تتصف بزنبق الجلاديلياس ،

أنا ذات القرنفل التي كانت دائما تتصف بديزي،

من كتر سوسنك لي أصبحت في فريسيا الاطفال واصبحت في قمة زنبقي

وامتلأت بعصفور الجنه

وانت ذا النرجس والاقحوان اعرف انك ستكون دائما قادرا


علي أستر عليا واعلم انك ستكون ذا هيدرانجيا لحبي


لكي نعيش في ديلقنيوم الي الابد .

هذه كلماتي اليك ياحبيبي ارجو ان تقبلها مني




الترجمة

انا الحسناء التي تتصف بقوة الشخصية انا صاحبة الجمال والكبرياء التي تتصف بالجمال من كتر مديحك لي اصبحت في براءة الاطفال واصبحت في قمة جمالي امتلأت بالفرح والابتهاج وانت صاحب الشهامه والنخوة والولاء والاخلاص اعرف انك ستكون دائما قادرا علي الصبر والاحتمال عليا واعلم انك ستكون صاحب قلب مخلص لحبي لكي نعيش في الجنه

هناك 10 تعليقات:

  1. رائعة قبل الترجمة وبعدها



    دمت بحب

    ردحذف
  2. ربنا يخليكي شكرا اوي

    ردحذف
  3. السلام عليكم
    اولا حمدلله على السلامة كل هذه غيبة
    طولللللللللللللللتي كتييييييييييير
    ثانيا
    بجد روعة كلمات جميلة وبسيطة تعبير رقيق
    جميلة
    مرة تانية لاتغيبي الغيبة دي كلها وحشتينا
    تقبلي مروري
    سلامي ليكي.

    ردحذف
  4. شكرا ليكي يارشا ربنا يخليكي وان شاء الله هاحاول مش اغيب كده شكرا ليكي مرة تانيه

    ردحذف
  5. الله كلمات جميلة جدا جدا يا ايناس
    نسلم ايدك

    ردحذف
  6. ربنا يخليك يا محمد شكرا

    ردحذف
  7. جميلة جداااااااااااااا يا ايناس طمنينى عليكى

    ردحذف
  8. شكرا يا محمد ربنا يخليك انا الحمد لله تمام كل سنه وانت طيب وعيد سعيد عليك ان شاء الله

    ردحذف
  9. كل سنه وانتي طيبة وينعاد عليك بالصحة والعافية
    ويتحقق كل امانيك ويكون عيد سعيد عليك وعلى اهلك.
    سلامي ليكي.

    ردحذف
  10. شكرا يا رشا وعيد سعيد عليكي انتي كمان ان شاء الله

    ردحذف